وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وي با بيان اينكه تمام حوادث تاريخي در گذشته منتج به اين بوده كه انقلاب اسلامي رخ ندهد، گفت: هيچ نيرو و قدرتي تاكنون نتوانسته است مانع پيشرفت انقلاب اسلامي شود، چرا كه توسعه انقلاب يعني توسعه دين اسلام و نور الهي در زمين.

سرلشکر جعفري با بيان اينكه بايد قدر اين نعمت‌ها را بدانيم، افزود: نبايد در توسعه و پيشرفت كشور كم بياوريم و مانند آنهايي نشويم كه از كارهاي گذشته انقلابي خود پشيمان شده‌اند؛ دچار غرور نشويم و قدر كار را بدانيم.

فرمانده كل سپاه پاسداران با تأكيد بر اينكه حوادث امروز نسخه به روز شده از حادثه جنگ هشت ساله است، گفت: اگر دقت كنيم حوادث، امدادهاي الهي و دست غيب الهي در جاي جاي جبهه در آن دوران را مي‌بينيم و بايد تلاش كنيم آنها را به نسل امروز انتقال دهيم.

وي در ادامه با بيان اين كه امروز نيروهاي مسلح و بخصوص سپاه، از تجهيزات پيشرفته‌اي برخوردار هستند، گفت: اين نكته را بايد بدانيم كه شرايط در حال متحول شدن است و جنگي مانند تحميلي هشت ساله، روي نخواهد داد اما جنگ ديگري پيش‌بيني مي‌شود كه در آينده رخ دهد و ما قطعاً مظلوميت دوران دفاع مقدس را در اين جنگ نخواهيم داشت.

سرلشکر جعفري تصريح کرد: آن روز كه دستمان خالي بود نتوانستند با توان معنوي ما مقابله كنند چه به رسد به امروز؛ كسي جرأت حمله گسترده زميني به ايران را ندارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران از احتمال وقوع جنگ بين ايران و اسرائيل در آينده خبر داد و گفت: اين لكه ننگ و غده سرطاني كه در وسط كشورهاي اسلامي قرار گرفته بالاخره با ما سر جنگ خواهد داشت، ولي زمان آن معلوم نيست.

وي تصريح كرد: دشمنان تنها راه مقابله با ايران را جنگ مي‌دانند و فكر مي‌كنند اين امر به نفع آنها است، ولي آنقدر نفهم هستند که نمي‌دانند اگر كاري كه شروع كنند همان كار، نقطه نابودي و اتمام ماجراي آنها خواهد بود.

سرلشکر جعفري با بيان اينكه با فرصتي كه در اين 33 سال براي نيروهاي مسلح کشور بوجود آمده كسي نمي‌تواند با قدرت انقلاب اسلامي مقابله كند، اظهار داشت: تضميني براي عقلانيت اسرائيل وجود ندارد؛ ممكن است با ديوانگي صهيونيست‌ها جنگ رخ دهد و ما بايد براي آن آماده باشيم.

فرمانده کل
سپاه پاسداران ماهيت جنگ هشت ساله تحميلي با جنگ امروز را متفاوت دانست و گفت: ما با استفاده از تجربيات هشت سال دفاع مقدس توانسته‌ايم خود را با شرايط روز تطبيق دهيم؛ هرچند كه كار سختي بود اما با پايه قرار دادن تجربيات دفاع مقدس، بايد براي جنگ آينده آماده شد.

وي جنگ آينده را متفاوت با جنگ گذشته و محور اصلي آن را مجهز بودن سيستم‌ها دانست و گفت: ما با مسلمانان معمولي که ادعاي اسلام مي‌کنند بايد تفاوت بسياري داشته و با پوشيدن لباس‌هاي رزم در حد تشکيلات سازماني براي دين خدا آماده باشيم؛ وقت نداريم و کارهاي در دست انجام، بسيار زياد است.

سرلشکر جعفري خاطر نشان کرد: تا به باور نرسيم و خودمان را براي انجام کار در حد جان دادن آماده نکنيم، آرامش نخواهيم داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 1 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com